Objednávanie z eshopu: radosť alebo trest pre naše balíky a zásielky?

Objednávanie z eshopu: radosť alebo trest pre naše balíky a zásielky?

Chceli ste si niekedy objednať produkt, či tovar z internetu, no zastavil vás nejasný spôsob dopravy, nebodaj nejasné podmienky nakupovania a doručenie zásielky?

Poznáme to aj my: mnoho eshopov nemá presne stanovené podmienky a spôsob doručenia, často zahmlievajú, len aby mali zisky z predaja. No to, ako sa tovar dostane k zákazníkovi až domov, im je ľahostajné. Preto si zákazníci už vopred radi pozerajú podmienky a spôsob dopravy a doručenie. Tiež poplatky a lehoty, do kedy má byť zásielka doručená.

My vám dnes chceme pomôcť, tak sme pripravili prehľad spôsobov dopravy a zásielok balíkov, plus často používané výrazy a ich vysvetlenie, aby ste mali čo najlepší prehľad a v pokoji si mohli na budúce objednať svoj obľúbený produkt aj z internetu.

Objednanie z eshopu a spôsoby dopravy

Keď sa bavíme o balíkoch a zásielkach, ako prvé nám hneď napadlo objednanie produktu z eshopu. Predstavte si teda váš klasický nákupný košík, chcete zaplatiť.

Ako prvé máte možnosť pri výbere spôsobu dopravy. Máte zvyčajne na výber Slovenskú poštu, osobný odber (na kamennej predajni), zásielkovňu, doručenie zásielky až domov cez kuriéra, alebo kuriérsku spoločnosť.  Doručenie zásielky má teda viacero možností, poďme sa pozrieť na ich výhody a nevýhody:

Každá z možností má svoje výhody a nevýhody. Slovenská pošta je výhodná pre ľudí v menších mestečkách, lebo pošta je takmer v každej obci na Slovensku. Tiež vám na pošte balík, či zásielka počká 14 dní.

Osobný odber je limitovaný na mesto, respektíve miesto kamennej predajne. Väčšie obchody majú viac kamenných predajní, no napríklad malé špecializované eshopy majú len 1 alebo žiadnu kamennú predajňu.

Želanou kombináciou osobného odberu je tzv. Zásielkovňa. Je to niečo ako externý sklad s 1 zamestnancom, ktorý vydáva tovar. Zásielkovňa má pobočky po celkom Slovensku, no vy si musíte váš balík vyzdvihnúť osobne. Nevýhodou je to vo veľkých mestách, keď ani poriadne neviete, kde ja tá Zásielkovňa.

Ideálnym riešením, no aj najdrahším z hľadiska nákladov, je kuriér, alebo kuriérska spoločnosť. Kuriér zabezpečí vyzdvihnutie tovaru priamo z obchodu, kde ste si tovar objednali, prepravu a následné odovzdanie do vašich rúk. Dnes už je takmer zaužívaným pravidlom, že vám dokonca napíše alebo zavolá kuriér ráno, v dni, kedy vám má tovar doručiť.

Dokonca si podľa typu spoločnosti môžete z pohodlia domova odsledovať, kde sa váš balík nachádza. Na internete totiž môžete sledovať zásielku.

Pozor však na to, aby ste zásielku neprebrali príliš rýchlo, alebo aby ste si svoju zásielku skontrolovali.  V tomto článku sme písali o presnom postupe, ako prebrať zásielku, aby ste boli spokojní.

spravca

The author didn't add any Information to his profile yet.